Leveren en retourneren

Levering:

Al onze woonaccessoires zijn uit voorraad leverbaar, tenzij anders vermeld, en worden na ontvangst van de betaling binnen 1 tot 3 werkdagen bij PostNl aangeboden. In de meeste gevallen heb je je bestelling binnen 3 werkdagen in huis, soms  zelfs al de volgende dag.

Ook is het bij ons mogelijk om je bestelling op te halen of de produkten te komen bekijken op de Populierenlaan 51 bij Autobedrijf Uitgeest. Dit is uitsluitend op afspraak. Mocht je een product willen komen ophalen dan graag betaling vooraf via Ideal of contant bij ophalen.

Wij doen ons uiterste best om de webwinkel zo actueel mogelijk te houden. Het kan echter voorkomen dat een artikel niet meer of niet direct uit voorraad leverbaar is. Uiteraard wordt u hier zo snel mogelijk over geinformeerd.

Leveren doen wij alleen in Nederland en Belgie.

Retourneren:

Wil je iets retourneren?

Als je niet tevreden bent met de levering, dan kan je het product binnen 3 weken na levering terugsturen.

Dit doe je als volgt:

1. Stuur een e-mail naar info@gelukinwonen.nl waarin je de retourzending kenbaar maakt. Vermeld hierbij je naam, factuurnummer, je bankrekeningsnummer en een korte toelichting. Retourzendingen die niet vooraf zijn aangemeld per e-mail worden niet retourgenomen. Je krijgt van ons een retourlabel toegestuurd.

2. Verpak de artikelen zo dat mogelijke beschadiging  wordt voorkomen. Voeg een kopie van je nota bij. Je draagt zelf de kosten van de retourzending. Wij vragen hiervoor je begrip. Als we de producten hebben ontvangen zullen wij deze controleren. Beschadigde of gebruikte artikelen nemen wij niet retour.

3.  Wanneer wij het artikel retour hebben ontvangen zal de retour of klacht verder worden afgehandeld. Wij houden je hiervan op de hoogte. als alles in orde is zullen wij het bedrag terug storten.

Beschadigd?

Mocht een artikel onverhoopt beschadigd aankomen, dan verzoeken wij je dit per omgaande per e-mail aan ons kenbaar te maken. Wij verzoeken je een duidelijke foto van de beschadiging bij te voegen. Na ontvangst van je e-mail met foto zullen wij nagaan of retourneren zinvol is. Wanneer retourneren niet zinvol is , zullen wij het aankoopbedrag van het beschadigde artikel crediteren. Indien retourneren wel zinvol is ontvang je het aankoopbedrag en de gemaakte kosten voor retourzending na ontvangst van het beschadigde artikel retour. In beide gevallen zullen wij het bedrag zo spoedig mogelijk crediteren.

Artikelen die niet RETOUR gestuurd kunnen worden:

  • Speciaal bestelde artikelen kunnen niet geruild worden of geretourneerd.
  • Serviesgoed waar geen barcode of sticker meer op zit. Product moet voorzien zijn van label of sticker. 
  • Afgeprijsde, sale artikelen nemen wij niet retour.
  • Tassen, Kleding, Textiel wat ruikt naar bijvoorbeeld Parfum, Rook, e.a. onhygiënische luchten of waar dierenharen op zitten kunnen niet retour!

Na het verstrijken van de 3 weken, kunnen wij geen artikelen retour nemen.

  • ideal
  • postnl

Wij doen groen!

Wij doen groen!
We recyclen ons verpakkingsmaterialen en onze dozen. Krijg je jouw pakket binnen met een andere naam op de doos? Geen zorgen, jouw product zit netjes binnenin verpakt. Zo helpen we een beetje mee aan het milieu.

De regeltjes!

* Alles uit voorraad leverbaar!

* Veilig betalen.

* 3 wkn zichttermijn

* wekelijks nieuwe producten

* verzendkosten 5,95, brievenbuspakketje 3,95

* bij bestelling boven de 50 euro, geen verzendkosten(NL). Voor België, boven de 100 euro geen verzendkosten

Telefoon

06-53481033

Gastenboek

  • 27-10-2020 - Dank je wel voor de snelle verzending en de zorgvuldige,...  lees meer
  • 07-10-2020 - Wederom mijn supermooie accessoires in goede orde ontvangen! Leuk verpakt....  lees meer
  • 09-08-2020 - Mijn bestelling in goede orde ontvangen. Zeer goed verpakt en...  lees meer
Plaats een bericht
© 2016 - 2020 Geluk in wonen | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel